søndag 7. august 2011

Snart ferdig med 7 dager

Da er jeg snart ferdig med ei hel uke på pulver. Kan ikke si at det har vært helt smertefritt - helga har til tider vært full av fristelser. Sprekkene jeg har hatt er veldig små, bare en liten smakebit på en gaffel av litt fisk, og litt kjøttdeig. Kan ikke tenke meg at det har hatt noen stor innvirkning på kuren.

Jeg fikk ei ny bøtte med pulver i går. Denne gangen med blåbærsmak. Den er god, men litt tammere enn jordbær. Veldig greit å kunne variere litt uansett. Har spist suppa fra Nutrilett de 3 siste dagene. Den stiller behover for noe salt- men ikke mer enn det. Har bestilt smaksprøver på suppa fra Campkilo- men jeg skal også sjekke på helsekosten hva de har av slike alternativer.

I morgen er det "offisiell" veiedag! Spent på hva resultatet blir, og spent på hvordan det går i neste uke. Har greid å holde kuren skjult for familien ei hel uke. Helt utrolig egentlig. Har bare sagt at jeg har spist hvis noen har spurt om jeg også skulle spise J

I morgen blir det trening igjen. Skal sykle litt, og deretter trene styrke. Satser på at jeg har energi til å gjennomføre programmet.

Da er det bare å motivere seg til å komme gjennom resten av kvelden uten å falle for fristelsen til å spise noe godt. Tror nok det går helt fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar