onsdag 10. august 2011

Her går det unna- i gang med dag 10

Dag 9 gikk veldig bra. Veldig lite sultfølelse og masse energi. Vasket og ryddet i flere timer, og ble ikke spesielt sliten. Merker at jeg ikke er så interessert i mat. Fikk smaksprøve på Campkilo-suppene i går. Smakte på tomatsuppa- ikke god!! I dag skal jeg prøve kyllingsuppa. Litt usikker på om jeg skal bestille den hvis den er god. Det vil jo ta noen dager før den kommer, og hvis jeg skal begynne med et måltid etter 3 uker trenger jeg egentlig ikke den. På den annen side tenker jeg litt på å bare fortsette en stund til på bare pulver, kanskje ut august. Jeg kan jo evt spise litt hvis det er spesielle anledninger. Jeg må tenke litt på det. Så lenge det går så greit som det gjør nå er det ikke noe problem i hvert fall.

Dagens trim er å fortsette med vasking og rydding. Må ha det på stell i huset til jeg skal begynne å jobbe igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar