søndag 21. august 2011

Har gjennomført 3 uker på pulver!!

Når dagen i dag er gått har jeg utrolig nok gått 3 uker på pulver. Verst i starten- uten tvil. Etter som dagene har gått har det ikke blitt noe verre - tvert imot. Jeg har kuttet ned på antall shaker pr dag den siste tida. Både fordi jeg ikke har vært sulten, men også fordi jeg har tenkt at det kunne sette enda mer fart på nedgangen. Jeg skal nå gå opp til 4 pr dag igjen. Skal bare sjekke om det funker bedre. Det er veldig mulig at forbrenningen settes helt på lavbluss med så lite inntak pr dag.

I går kveld spiste jeg et lite pizzastykke. Det var godt- men ikke sånn at jeg ble desperat etter mat.

Jeg fortsetter med pulver også neste uke. Oppdaterer tickeren i morgen tidlig - "offisiell veiedag"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar