mandag 15. august 2011

I gang med den 3.uka

Da er jeg ferdig med enda flere dager på pulver - i dag er den 15.dagen jeg holder på. I helga ble det en liten "sprekk". Var ute med noen venner på lørdagskvelden, og da spiste jeg et måltid og drakk litt vin. Det er det eneste måltidet jeg har spist på disse dagene, så jeg synes det er helt greit. Det rare var at jeg reagerte ikke noe spesielt på å spise igjen. Tenkte kanskje jeg kom til å få vondt i magen eller noe- men neida. Jeg har bestemt meg for at hvis det kommer spesielle anledninger kan jeg spise litt. Jeg må jo ikke være ferdig med dette til en bestemt dato - tenker at august og september nok går med til å komme meg ned såpass at jeg begynner å trives med vekta.

Jeg hadde egentlig veiedag i dag, men har utsatt den et par dager. Det tar litt tid før helgas synder forsvinner ut fra kroppen. Jeg skal oppdatere vekt-tickeren på onsdag. Håper jeg har gått ned litt til da. Jeg må nok forsone meg at det har gått veldig tregt denne uka i forhold til forrige- men hva annet kan jeg vente. Jeg kan jo ikke regne med å gå ned alt jeg har som mål å gå ned i løpet av 3 uker.

Jeg har i mellomtiden avslørt "hemmeligheten" om kuren for familien. Utrolig nok er også mannen min i gang med pulver. Han startet i dag. Dette har jeg ALDRI trodd at han kom til å bli med på. Han fikk smake på blåbærshaken i helga, og syntes den smakte så godt at han ble motivert til å prøve. Jeg synes det er bra- da får jeg enda mer motivasjon til å fortsette.

Nå er ferien over, og det blir hektiske dager med jobb. Veldig greit i forhold til at man ikke har tid til å tenke så mye på mat. Godt å komme seg i vanlig modus igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar