lørdag 8. juni 2013

Gastric balloon - erfaringer

Da jeg ville finne ut mer om Gastric Balloon ønsket jeg å lese om erfaringene til så mange som mulig. På min blogg blir det jo naturlig nok mest om min erfaring. Som sagt tidligere er det få norske sider som omtaler Gastric Balloon.

Jeg tenkte å lage denne posten slik at andre som har ballong kan legge inn erfaringene sine i kommentarfeltet. På den måte vil de som søker på nett etter det som står i overskriften her finne denne posten. Kanskje vil det etter hvert komme flere som vil dele sin erfaring slik at man får en oversikt over hvilken effekt ballongen har på ulike mennesker, ikke bare min side av saken.

Det er fint om man starter innlegget med kjønn, ca alder og startvekt ved innsetting slik at man får en oversikt over hvem som skriver innleggene.

Kom igjen- skriv inn erfaringer! :-)

4 kommentarer:

  1. Hei ! flott at d har skrevet om dette. jeg er ei jente på 19 år, er 165 cm høy og veier altså 84 kg. en bmi på 31. har prøvd mye av dietene og gått ned men så opp igjen. skal i slutten av august reise til litauten og sette ned en ballong. blir spent på resultatet. !:) motiverende å lese bloggen din.

    SvarSlett
  2. Hei.

    Har selv prøvd castric ballooon, væskefyllt fra the Health clinic i Estland. Satt inn av Dr Rein Adamson. Hadde denne i 6 måneder, gikk ned 16 kg og har bare positive anbefalinger om denne måten å gå ned i vekt på. En må selvfølgelig spise mindre og sunnere men det er jo hele poenget. Jeg kunne nesten gå flere dager uten å kjenne sult. Jeg har ikke trent spesielt mye uten å gått turer med barn og slikt, men kiloene har forsvunnet av seg selv. Vært uten ballong i 2 mnd og ikke gått opp igjen, men spiser da de samme mengdene som når jeg hadde ballong.

    SvarSlett
  3. Hei, lurer på hvordan du har det nå ? Etter at du tok ut ballongen ??

    SvarSlett
  4. Hei, lurer på hvordan du har det nå ? Etter at du tok ut ballongen ??

    SvarSlett