tirsdag 6. august 2013

På tide med en oppdatering

Det har gått nesten 2 måneder siden forrige innlegg, så nå er det sannelig på tide med en oppdatering.

Da jeg tok ferie i juni veide jeg 68.0 kg. Ferien har bestått av late dager uten trening, og alt for mye god og usunn mat. Resultat: Jeg har gått opp 1.8 kg! Jeg føler ikke at ballongen har begrenset meg mye i forhold til spising i ferien. Jeg har spist helt vanlige porsjoner uten å kjenne at det har stoppet opp. Skuffende? Ja, på en måte. På den annen side fikk jeg jo beskjed om at jeg måtte være bevisst på spising og trening for at det skulle fungere, så jeg burde skjønne at dette ville gå feil vei.

Nå er jeg tilbake på jobb, og har satt en stopper for usunn mat. Jeg begrenser meg i forhold til inntak, og har begynt å trene igjen. Forhåpentligvis går jeg ned de 1.8 ganske fort igjen. Jeg har fått utsatt uttakingen av ballongen noen uker, så til den skal ut har jeg et mål om å ha gått ned over 10 kg totalt, det vil si at jeg må være under 67.6 kg. Det bør gå greit. Jeg håper selvsagt på at det blir enda mer - 12 kg totalt, men da må jeg være veldig strukturert.

Selv om ikke 68 kg var målet mitt totalt sett må jeg bare si at det føltes veldig godt å ha gått såpass mye ned i vekt til ferien skulle starte. Det var greit å ha på bikini, og jeg følte meg vel i sommerklærne. Jeg kjenner godt at jeg har gått opp litt igjen nå. Psyken min påvirkes veldig av hvor mye jeg veier.

Da er det bare å kjøre på de siste ukene, så får vi se om jeg når målet på -10, eller helst -12 kg.

1 kommentar:

  1. Hei :) nysjerrig på om du har tatt ut ballongen nå? Skal ta min ut i oktober, kontaktet de deg, eller måtte du ta kontakt for avtale om tid?

    SvarSlett